T jak tata..

 Wiem, że gdyby ta relacja była prostsza to i całe moje życie takie by było. Wiem, że mając akceptację, Miłość i bezpieczeństwo od tak ważnej osoby w życiu dokonywałabym lepszych i zdrowszych życiowych wyborów..

Jednak prosto nigdy nie było. Były za to zmiany nastroju, alkohol, agresja, ciche dni... Brak poszanowania moich granic. Z drugiej strony były też wycieczki, wygłupy, wspólna pasja - miłość do zwierząt..

W moich oczach był najbardziej zaradnym, odważnym, pomysłowym i zabawnym człowiekiem. Nie było rzeczy, której by nie naprawił, jedzenia, którego by nie przyrządził. Potrafił przychylić nieba, aby już za chwilę zmienić twarz i stać się kimś zupełnie innym...

Nigdy nie usłyszałam od Niego, że jestem kochana i wystarczająca. Byłam za to porównywana, poniżana, lekceważona. Mimo wszystko czułam Jego miłość doszukując się jej w spojrzeniu czy uśmiechu..

Często budził strach. Postawiłam się mu  dopiero w wieku mocno dorosłym, gdy wyżywał się słownie na mojej mamie, a ja czułam się jakbym znów miała 5 lat.. To było wyjście ze schematu. Dla Niego szok, dla mnie chwila triumfu ♤

Są rzeczy, ktorych nie potrafię mu wybaczyć, choć po ustawieniach systemowych zrozumiałam Go nieco. Wiem, że nie zaczęło się od Niego, że tylko dalej niósł to czego sam kiedyś doświadczył i z czym sobie nie radził. Obiecałam sobie jednak, że nie będzie niosło się dalej ♡

Teraz, gdy widzę jak słabnie, przegrywając batalię z rakiem znika żal. Jest współczucie i miłość do jednej z najważniejszych osób w moim życiu, którą przez lata kochałam i nienawidziłam jednocześnie. A to co złe wynagrodził po stokroć tym co dobre ♡♡♡


Komentarze

  1. Mimo wszystko trochę zazdroszczę,bo w mojej wzmiance o tacie przeważałoby słowo "obojętność".No nie dałoby sie wiele o nim napisać...On był bo był,obecny tylko ciałem bo mentalnie to nie wiem gdzie przebywał.
    Nie wiem czego Ci zyczyć..po swoim doświadczeniu,wiem,że lepiej iż odszedł miare wcześnie..Dzieki temu nie rozgrzebywałam za wiele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, bo jakkolwiek byśmy temu zaprzeczali to ważna relacja.. Obojętność to niema przemoc. Ale sprzeczne zachowania powodują ambiwalentne emocje i dezorientację..
      Nie mamy jednak wpływu na decyzje innych ludzi, szczególnie te już podjęte. Za to mamy wpływ na swoje wybory ☆
      Pozdrawiam cieplutko ♡

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Na rozstaju dróg...

On(i)

Alko i inne używki